RSS

marți, 1 februarie 2011

Wish list ziua Yvonnei, 4 ani

Yvonne se pregateste de ziua ei, nimic surprinzator, oricum invitatii trimite de prin noiembrie ... sper doar ca petrecerea sa fie la nivelul dorintelor ei.


Are foarte bine pus la punct planul de cadouri.
Duminica trecuta, ne spune (fara sa discutam ceva de ziua ei):

  • "Mami, de ziua mea, tu vreau sa-mi iei un buchet de trandafiri, taiati mic"
  • Eu, dupa o pauza ii promit ca o sa-i indeplinesc dorinta. Apoi, urmeaza tati:
  • "Tati, tu vreau sa-mi cumperi un buchet de flori albe"
  • asa ca avem treaba importanta :)

O intreaba Manuela, ce isi doreste de ziua ei. Yvonne, care stie exact ce vrea mereu:
  • Y: "Manuela, vreau un laptop cu printese"
  • Manuela, mama de baiat nu prea intelege, asa ca ii cere detalii
  • Y: "Fii atenta, te duci la Carrefour, o ii pe culoarul acela maare si cand ajungi in capat o iei printre rafturi, pana ajungi la laptopuri. Si il iei pe cel cu printese"
Mami, nu stie cum sa mai dreaga busuiocui ... dar am ramas oricum muta de uimire ce memorie a avut si, mai ales, cat este de sincera :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu