RSS

sâmbătă, 19 iunie 2010

Botez Ema sau "a fos fumos cu oamenii astia noi"

La 8 am avut progr la coafor. Am terminat pe la 9:15 si am ajuns acasa, copii erau in pijamale, nemancati, aveau chef de uitat la dvd, de jucat. M-am chinuit sa bag viteza in ei, am imbracat-o pe Yvo cu o rochie rosie pt cununia civila, ea vroia cu cea bleu-marina. Si cat m-am imbracat eu, cat m-am machiat si cat am imbracat si pe Dav, auzeam pe fundal intr-una: "Mami, eu vleau cu lochia neaga", mai dadeam cu fond de ten: "mami, eu nu vleau sa ma mai schimb", ii explic pentru a 100 oara ca o sa mearga cu cea rosie la cununia civila, o incalt cu pantofii, pe aceeasi muzica "mami, da' eu vleau cu lochia neaga". In final suntem imbracati la usa, eu transpirata fleasca, "mami, da' vleau eu flolileeee", se convinge ca e prea mare buchetul si nu le paote tine, asa ca reincepe cantecul cu rochia abatza :)).
Ne urcam in masina, e fara 10, la fix era cununia. Ma apuca stresul ca nu ajung si la primarie la noi in 2 minute se termina totul, cu pupat cu tot. Mircea o ia pe contrasens, pe linia de tramvai ... eu strang din dinti si sper sa ajungem teferi Ajungem in timp util la Obor, acolo e PS2 si ne-am invartit vreo 20 min dupa loc de parcare, pfai, deja transpiram. Noroc ca ma suna mama sa-mi zica ca nu a inceput. Am parcat la subterana, am mai facut 10 minute pana sa ajungem la primarie, eu pe tocuri (nu merg decat la evenimente pe tocuri, deci imaginati-va privelistea), cu parul aranja, tragand puternic un copil dupa mine. Ta-su cu Yvo dupa el, care scimbase placa si ne tot intreba unde e nunta lu' Paul.
Ajungem la fix, am mai stat 2 minunte si am intrat in sala. Le fac o gramada de poze si il bodogan pe fotograful lor profesionist, care nu cred ca a scos mai mult de 10 poze din tot evenimentul. Si a mai si plecat acasa inainte sa ne faca poze cu grupul (i-a dat frate-miu drumul).
Dupa eveniment ma duc la Bucur sa-mi fac poze pt diploma de master, pe care n-am scos-o de la facultate din 2003 . Ma pozez si iar alerg spre masina, cu aceleeeeasi toace bang-band, visand la niste adidasi confortabili.
Ajungem acasa, alerg dupa David prin casa sa il imbrac in costum cu frac, ii pun pantalonii, camasa, brau, papion. Si ii dau drumu prin casa, pe Yvo o oblig sa stea in ciorapi pana iesim pe usa (avea o rochie de catifea care strangea orice scama). Bietul copil, sta, doar nu se pune cu nebuna., Intre timp David se tavalea pe jos prin sufragerie si alerga dupa Alice ... striga taica-miu la la el si nimic. In final il alearga bunicu si ii pune pantofii de lac si fracul. Toata lumea ii zicea" incheie-l si la sacou", tata pipaie si cauta nasturi, butoniere ... nimic, "Eu nu vad unde se incheie", scoate ochelarii: se uita, decreteaza, sacoul nu se poate incheia. Noi eram pe jos de ras, el isi pune tacticos ochelarii la loc si pleaca la masina. Ajungem in timp util si la biserica. Noroc ca asta era aproape.
Acolo, viermii erau cei care alergau prin toata biserica, la un moment dat il vad pe David agatat de cristelnita si urmatoarea imagine era ca o sa o verse in toata biserica, deci fug si il agat de o toarta si il duc pe la icoane, se plictiseste repede si de ele si incepe sa cante cu corul ...nici asta nu dureaza mult si mai iesim afara, i-i predau lu' tati si se duc la masina sa mai volaneasca putin. Intre timp, un alt copil de la botez il convinsese pe ta-su sa plece sa se plimbe cu metroul si ta-su se conformase.
Intru in biserica cat sa vad cum o baga in caza si am mai stta putin si gata ... servesc cu bomboane invitatii, la un moment data imi zice o doamna: "multumesc, dar nu cred ca suntem de la acelasi botez", "acum serviti, daca tot v-am oferit" si plec cu cutia la cei pe care ii stiam, ca sa nu le dau toate bomboanele celor de la botezul "celalt".
In final plecam, facem pozele de rigoare si spre restaurant.
Hotel Caro, foarte fain tot si restaureant si mancare si aranjamente.
Acolo cred ca am alergat dupa ei de mi-au iesit ochii. Sala era la etaj si balustrada era facuta doar din niste tevi subtiri 4 in toatal, asa ca l-a gasit ta-su ca testat daca poate sa intre printre 2 tevi d-alea. Deci, am fost numai ca girofarul dupa ei.
Au dansat, au alergat, s-au bagat pe sub mese, erau 4 copii in toatal, si cu toate astea m-am chinuit sa il culc pe David pe la 6. In final, l-am dus in plimbare cu masina vreo jumatate de ora si l-am adus terminat, pus in pat si a dormit vreo 2h.
A mancat doata seara, alune, o bucatica de sunca si o banana si tortul de la final.

Botezul a fost f resuti, dar tineretul invitat cam slabi dansatori, daca am ajuns eu sa fiu in centrul atentiei ...

Cam asa ne-am distrat noi ieri. Astazi am fost la baita si Yvo a ramas la mama, de maine vreau sa mai incep o serie de kineto cu David, pt ca merge cu piciorul drept foarte in interior.

Va pup pe toate si va doresc o seara buna, n-am timp de recitit, sper sa se inteleaga ce am scris

Editez sa va spun concluzia Yvonnei de aseara: "a fost fumos cu oamenii astia noi, vreau sa mai mergem la botez la Ema"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu