RSS

sâmbătă, 19 iunie 2010

Hrana noastra cea de toate zilele

Din pacate traim vremuri foarte stranii, vremuri in care suntem subjucati gusturilor, culorilor, aromelor.
Mancarea nu mai este naturala, puiul este hranit cu hormoni, legumele si fructele sunt stropite impotriva daunoatorilor, culese crude, tratate sa nu se coaca pe drum, la destinatie iar sunt tratate pt a le forta coacerea.
Mancarurile procesate: lactatele, mezelurile, chipsuri, chiar si banala paine contin chimicale, inadmisibil de multe. Mi-am capatat obiceiul de a citi etichetele produselor, evident, pierd mult mai mult timp in magazin, dar sper eu sa capat din timpul de stat pe la doctori. Este inadmisibil sa nu gasesc nici macar o paine fara chimicale in ea.
Vin acasa cu foarte putine produse, in general carne, iaurturi simple, seminte crude (caju, migdale, nuci, nuci braziliene, stafide) si fructe si legume de la magazinul din colt. Asta pt ca inca nu stiu cum sunt tratate si acestea. Eu as propune o lege, prin care sa se impuna etichetarea si a fructelor si legumelor, astfel incat sa stim cu ce au fost tratate (tot istoricul) si injectate (in cazul carnurilor).

Imi permit sa dau link aici, cu niste filmulete ale unei emisiuni de la ProTv, despre UMAMI, cel de-al 5-lea gust, care este puternic stimulat de MONOGLUTAMATUL DE SODIU. Noua otrava alimentara, care ne subjuga papilele si ne schimba viata:
http://ligiapop.com/2010/06/19/mono-sodiu-glutamat-otrava-din-mancarurile-noastre/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu