RSS

miercuri, 7 aprilie 2010

Hummus

Ingrediente:

  • 250g naut
  • zeama de la 1/2 lamaie
  • 2 catei usturoi
  • o ceapa mica calita (pana se inmoaie in cateva linguri de ulei)
  • sare, piper, (reteta originala spune ca ar trebui si susan, dar mie nu prea mi-a placut)
  • 1/2 lingurita boia ardei dulce
Nautul se pune la inmuiat de seara in apa rece (eu am sarit peste etapa asta). Dimineata se pune la fiert, i-am schimbat de 2 ori apa si apoi am pus capacul la oala sub presiune. Cam o ora, paan se inmoaie.
Se pun toate ingredientele la robot (accesoriu cutit de tocare) sau la blender si se mixeaza bine. Rezulta o pastea f buna, fina. O puteti manca cu legume sau cu lipie.

Aceasta nu este o reteta raw, dar este una foarte buna si mie imi place mai mult decat fasolea batuta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu