RSS

marți, 4 mai 2010

Eco, Bio, Organic sanatos sa fie

M-am tot gandit de mult sa lansez un subiect din acesta, unde sa ne impartasim de unde luam ieftin bun, produse eco, bio.
Recunosc, nu stiu care este diferenta intre ecologic si bio, inca nu m-am lamurit, unii zic ca ar fi acelasi lucru, in alte parti am citit ca sunt diferite.

Orice gama: legume, fructe, cosmetice, detergenti.
Citind in ultimul timp, am gasit foarte multe subiecte, bloguri pe tema ecologista.
Inclin, treptat sa schimb tot ce folosesc cu produse bio. Evident, nu-mi va fi usor si nici ieftin, de aceea sper sa ne ajutam si sa ne sfatuim.

Am cumparat nuci pentru spalat rufe (acum le astept), de pe net. Dupa ce le testez, voi spune si numele sitului.

Intentionez sa cumpar un sapun de scos pete cu bila de bou (de la Sodasan sau Sonett sau BioHaus), pe care il recomanda fetele care folosesc aceste nuci pt spalat.

Tot la spalat rufe, am inteles ca 1-2 linguri de otet de vin este bun pe post de balsam. Asta o sa incerc, sa nu imi miroasa hainele a otet

Am mai citit ca bicarbonatul ar face minuni pentru albirea rufelor.

Am gasit si tablete pentru masina de spalat vase, tot bio, o sa cumpar si din astea.

La nivel de cosmetice, am folosit untul de cocos pt fata si pentru prajituri, este excelent. Imi doresc sa imi cumpar untul de shea (brut si natural) pentru corp si fata si sapunul negru african (parca), pentru spalat.

Nu stiu de unde sa cumpar legume, fructe, carne. Am vazut ca exista un magazin BioGood in Feeria, dar nu am analizat inca preturile, o voi face cu prima ocazie. Imi doresc foarte mult sa gasesc producatori particulari, fermieri, de unde sa iau produse sanatoase.

Lapte de vaca si oua iau de la niste tarani de langa Bucuresti, la Ganeasa, nu stiu cat de bio este, dar oricum este mai sanatos decat cel din comert, care, in opinia mea este apa chioara.

Cand eram noi mici, parca nu erau atat de multe chimicale (acum avem spray de mobila, de geamuri, de baterii, de faianta, de aragaz, detergent de rufe albe, de rufe negre, de rufe colorate, balsamuri de n-spe tipuri), traim intr-o lume plina de chimicale, parca sunt prea multe si ne-am departat de la natura. Cred ca asta este si unul dintre motivele atator oameni bolnavi.

Sper ca sa intalnesc cat mai multe mamici bio, care isi doresc sa revina la o viata mai sanatoasa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu